måndag, september 17, 2007

Verkar som att jag överlevt

Måndag morgon och jag är hemma igen :-)

Vädret var kanonfint i Frankrike, inte varje dag man får äta solvarma vindruvor direkt från vinrankan. Trots att jag gärna stannat lite längre, måste jag säga att det är rätt slitsamt att fara och flyga såhär, så det är rätt skönt att vara hemma igen.

Skulle kunna berätta om den mycket speciella (och mycket fulla) ägaren till vingården vi var på, hur man inte ska beställa vin via sin chef som smakat lite mycket på vinet under kvällen (om man vill få rätt sorter) , om kollegor som gillar att åka bil på biltak, om paljetter, glitter och Moulin rouge, om en god flaska champagne och om en alltför tung stol som landade på min fot, en skön dag i solen vid poolen och vattnet jag fick i örat som gjorde mig döv i 2 dar...

Det händer alltid mycket hos oss när vi är ute och har kickoff, kanske lite för mycket, ibland skulle det vara kul att vara en fluga på väggen och se hela sällskapet från ett annat perspektiv.

Ha det gott allesamman, nu ska jag halta iväg på min trasiga fot till kaffemaskinen

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du har haft roligt!
Vi har försökt ringa många ggr men aldrig kommit fram...

Tack för blomman igen!Den lever fortfarande.