onsdag, september 12, 2007

Flygrädd?

Jag har försökt att komma över min flygrädsla de senaste åren, mitt jobb och min äventyrslystnad gör det möjligt för mig att utmana min flygrädsla många gånger per år, jag har kommit till ett stadie nu där jag faktiskt kan sitta och titta ut genom fönstret vid start (läskigaste biten enligt mig) och njuta av åkturen.

Men sen kommer det - resan jag ska på i eftermiddag.
Visserligen trevligt med kick-off i södra Frankrike och Paris, men VARFÖR måste det gå sönder och trilla ner flygplan till höger och vänster denna vecka? Det sätter iaf mitt nyvunna självförtroende på prov...
Jag antar att de som varit med om incidenterna denna vecka har större rätt att beklaga sig, men fjärilarna i magen finns där likförbannat...

Nåväl, klockan 12 bär det av idag, det går nog bra - klart det gör !

Inga kommentarer: