måndag, augusti 28, 2006

.. Stan är full av vatten...

Efter en mycket trevlig helg i Storstan, är vi tillbaka i Göteborg, 7,5 timmar i bil känns fint i kroppen, extra stel lite överallt imorse.

Gårdagens bilresa var dock rätt behaglig, men väl inne i Götet, tog det 1,5 timme att ta sig genom centrum. Hela stället var ju översvämmat - bilar som flyter, bilar som tutar, långa köer - det finns trevligare sätt att tillbringa söndagskvällen...

Denna vecka har jag bestämt att jag ska vinna 150 miljoner så jag kan gå på en behaglig förtidspension... hmm räcker 150 miljoner?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får gärna tipsa om ett bra sätt. Jag hade också bestämt mig för att vinna nu i helgen. Lyckades också skrapa fram 25 kronor x 2 på Triss. Återstår väl sådär i runda slängar 149 999 950 kronor då. Bara att kämpa vidare...

Molly sa...

Kan berätta för dig på måndag när jag är hemma med alla miljoner !