torsdag, februari 16, 2006

"You will never walk alone"


... Sjunger Liverpoolfans:en innan matchen börjar, och det gjorde dom. 50 000 fotbollsfans i ett fullsatt Anfield Stadion i Liverpool, och mitt däri var jag och sambon.

Dom som känner mig kanske inte riktigt förstår vad jag gör på en fotbollsmatch i Liverpool mitt i februari, men Sambon har fyllt 30 och en fotbollsresa att se favoritlaget var min present till min älskling. Vi är nu stolta ägare till massor av röda och vita supporterkläder, muggar och annat smått och gott!

Matchen slutade 1-0 till hemmalaget, den var riktigt medryckande, man kunde inte mer än att hänga på den härliga stämningen på stadion...
Att det var 10-12 grader varmt och vårsolen tittade fram, gjorde inte vår resa sämre, inte ens dom urkassa sängarna kunder förstöra upplevelsen. Vid nästa besök i Liverpool ska vi tillbaka till en härlig kycklingrestaurang och så bara måste jag in på ett Beatlesmuseum... Och tillbaka ska vi, det har jag lovat sambon :-D

Inga kommentarer: